Markmästerskapet

Markmästerskapet är en tävling mellan fotoklubbarna i Mark. Det innebär Kinna och Hyssna Fotoklubbar.

Redovisningen kommer att ske i Hyssna FK:s  klubblokal söndagen den 28 januari 2024 kl. 1500. Björlandavägen 11. Vägvisning, från Sätila centrum mot Björlanda/Göteborg, sista huset (fd fabrikslokal) på vänster sida.

Tävlingen är indelad i följande3 klasser.

• Digital bild: Max 2000 pixlar på längsta sidan.

• Påsikt Färg (pappersbild): Max 40 cm på längsta sidan inklusive passepartout.

• Påsikt Svartvitt (pappersbild): Max 40 cm på längsta sidan inklusive passepartout.

Max tre bilder per klass tillåts.

• Redovisning: Meddelas senare.

• Inlämning: Senast 25 oktober 2023

• Inbjudan, regler finns här

Påsiktsbilderna lämnas in till Leif och dom digitala bilderna mejlas till tavling@kinnafotoklubb.se   OBS! Ingen följesedel behövs. Vill du ha hjälp med bilder, montering eller undrar över något, hör av dig så fixar vi det. Vid frågor och funderingar tveka inte att ta kontakt med tävlingsledare Leif Elmgren.
Fotoklubben står för deltagaravgiften

OBS! Bilder som tidigare har placerats i någon av följande tävlingar får ej delta: Markmästerskapet, Viskadalstävlingen, Göteborgsmästerskapet, Västsvenska Fotoexpon, Riksfotoutställningen (RIFO)