Vårprogram 2024

Välkommen till en ny termin och välkomna våra nya medlemmar!

Våra möten håller vi som vanligt sista måndagen i månaden kl 18.30 (förutom aprilmötet som blir den 22/4!) Vissa möten anordnar vi utomhus och andra i lokalen.

Fotostafetten har varit ett uppskattat inslag. Om du vill vara med så anmäler du dig till susanna@sbtext.com. Susanna skickar dig så småningom en bild som du får spinna vidare på och associera fritt med en egentagen bild som sedan nästa person i kön får utgå ifrån. Stafetten presenteras vid avslutningen.

Vi har beslutat att införa gemensam fika igen vilket vi har saknat. Vi utser ansvariga personen vid årsmötet. Vi betalar/swishar dagens kaffeansvarig medlem 20 kr och överskottet sätts in på klubbens konto där man anger:

fika Kinna FK.

På grund av olika omständigheter, som vi inte kan styra över, så kan ändringar i programmet behöva göras. Håll er uppdaterade på hemsidan eller Facebook.

Förra terminen var vi på en uppskattad fotoresa till Södersåsen. I år funderar vi kring Skaftö. Mer info kommer.

Varför inte bjuda in till en spontan fotoutflykt när man tycker det skulle vara roligt med sällskap? Informera om det i vår fb-grupp

Fotomöte, maj
    mån 27 maj
    Parkering vid Dräggsjön
    27 maj 2024 18:30
    Parkering vid Dräggsjön, RAMSHOLMEN 1, 511 92 Örby, Sverige
    Avslutning.

Bli medlem i Kinna Fotoklubb!