Om oss

Kinna fotoklubb består av ett gäng fotoentusiaster med bilden som gemensamt intresse. Vi träffas regelbundet på månadsmöten, fotoutflykter etc i PRO:s lokaler på Prästgatan 3 i Kinna.

I klubben finns en digitalprojektor, en dator och en flatbäddsskanner. Du som inte själv har tillgång till dator har möjlighet att jobba med dina bilder med vår dator.

Som medlem i klubben kan du delta på möten, tävlingar och resor. Du behöver inte vara “proffs” och du behöver inte ha en avancerad kamera. Ditt intresse för foto och bilder är fullt tillräckligt. Du kommer att få rikliga tillfällen att diskutera bild och på så sätt träna ditt bildseende.

Längst ned på den här sidan, i det blå fältet, finns en länk till medlemsrabatter hos RSF, Riksförbundet Svensk Fotografi. Glöm inte att klicka på den och se vad du som medlem i vår fotoklubb kan få ta del av.

Se här hur vi behandlar medlemmars personuppgifter

Kinna Fotoklubb samarbetar med: Studieförbundet Vuxenskolan.

sv2pos_75svart-450x139.png

Lär känna Kinna Fotoklubb!

Gör så här:

Our Mission

Kom till ett fotomöte och träffa oss

Prästgatan 3 Kinna. Ingång till PRO:s lokal på baksidan av huset.

Klicka här nedan för att skicka ett meddelande.

Ring oss

Kontakta:

Maria Lunbrorg, tel. 073-771 00 14

Susanna Berg Isherwood, tel: 073-779 53 69

Girl with Camera

Vår vision

Vi vill ge alla som är intresserade av bild en möjlighet att träffas och utbyta idéer om bilder, se och lära av varandra och ha allmänt trevligt tillsammans.