Avslutning 29 maj

Nu är snart den här terminen till ända. Men avslutningen har vi kvar. Det blir kul!

Som vanligt träffas vi vid Dräggsjön klockan 18.30 och grillar. Ta med egen fika och det du vill lägga på grillen.

Leif avslöjar resultat av klubbmästerskapet och Susanna visar bilder från fotostafetten.

Vi kommer också att samtala kring hur vi tänker oss att fotoklubben kan utvecklas vidare. Vad vill vi med klubben. Fundera kring detta tills vi träffas.

Ta även med ett par bilder på USB med temat: ”Rörigt”.

Vi hade även planerat en eventuell utflykt till Hammarkullefestivalen lördagen den 27/5. Festivaltåget börjar klockan 12.00. Om det finns intresse för någon att åka dit så skriv på Fb. Du som inte har Fb kan meddela någon i styrelsen så för vi informationen vidare. Kanske blir det några som vill åka dit.

Det är inte för sent att skicka in bilder till RSF Årsboken 2023/2024 https://www.svenskfotografi.org/bidrag-till-arsbok-2023-2024/ Sista dagen är 15 juni. Under flera år har medlemmar från Kinna FK varit representerade.

Det var nog allt för denna gången. Då ses vi den 29 maj :)

"Rörigt"