Hej alla på det nya året!

Nu börjar en ny spännande termin i fotoklubben. Vi börjar med årsmöte den 29 januari kl 18.30. Ing-Britt bjuder på fika. Till mötet kan dom som vill ta med några bilder på USB från det gångna året och visa för varandra. Temat är fritt.

Vidare följer träffar den 26 februari, 25 mars, 22 april (observera att det inte är sista måndagen i månaden) Avslutningen är den 27 maj. Som traditionen bjuder träffas vi vid Dräggsjön. Dom andra gångerna ses vi i PRO-lokalen i Kinna. Hur programmet ser ut i sin helhet presenterar vi så fort det är helt klart.

Vill ni vara med i ännu en fotostafett så meddela Susanna genom att skicka ett mejl till susanna@sbtext.com Det är kul att så många som möjligt är med. Det är lika roligt varje gång att se resultatet. Förra terminens bildspel ligger på vår privata fb-sida.

26 januari är sista dagen att lämna in påsiktsbilder till Leif om ni vill vara med och tävla i Riksfotoutställningen som kommer att redovisas i Lerum i maj. Se vidare instruktion under fliken Tävling.

Söndagen den 28 januari bjuder Hyssna Fotoklubb in oss till redovisning av Markmästerskapet. Vi träffas i deras klubblokal på Björlandavägen 11, Sätila klockan 15.00.

Till sist, en viktig detalj, glöm inte att betala in årsavgiften som från och med detta år är höjt till 300 kronor. Ungdom under 25 år betalar 40 kr.

Vi ses! Det blir kul!

Foto: Anne Björkman