Månadsmöte 31 augusti

Uppdaterat: 23 aug. 2021

Ni har väl inte glömt fotoklubben! Det har varit, och är fortfarande, så mycket förändringar runt omkring oss med anledning av Covid19. Nu börjar en ny termin och vi vet ju inte hur saker och ting kommer att utveckla sig. Vi i styrelsen har i alla fall planerat ett höstprogram med första träff den 31/8. Vi har då tänkt att träffas utomhus. Vi träffas på parkeringen vid Marks bryggeri kl 18.30 och utgår därifrån på en liten promenad längst med Viskan. Temat är natur och/eller porträttfotografering. Så ta med kameran!!! och en fika om ni så önskar. Vi har även den sorgliga nyheten att meddela att vår kassör Tore avled i slutet på juli. Några av våra medlemmar var i kyrkan och sa farväl och lämnade blommor och kort från fotoklubben. Det är mycket ledsamt. Vi skickar varma och deltagande tankar till Tores anhöriga. Vi har planerat att i samband med måndagsmötet i sept, dvs den 28/9 kl. 18.30, ha ett extra årsmöte för att välja ny kassör. Är det någon som känner sig intresserad av uppdraget så hör gärna av er till styrelsen eller valberedning (Gert). Vi kommer förhoppningsvis kunna vara i PRO:s lokal. Vi är ju inte så många och kan säkert hålla avstånd. Vid förändring så meddelar vi. I samband med den träffen tänkte vi att vi ska visa varandra lite av fotona som vi tog vid augustiträffen och även presentera bidragen till #omslagstävlingen på facebook. Det finns fortfarande tid att lämna in bidrag. Se information på vår facebook-sida eller på föregående inlägg på hemsidan. Höstprogrammet kommer snart att läggas ut på hemsidan. Hemsidan som förresten håller på att omarbetas. Den ska vara mer användarvänlig hoppas vi. Vi hoppas på en aktiv fotohösttermin! Vi ses den 31/8 hälsar styrelsen.