Vårprogrammet 2021

Uppdaterat: 14 mars 2021

Hej alla!

Det var fint att se er (trots kylan!) under årsmötet den 22/2! Vi berättade då om hur det går med “​Västsvenskan” ​som vi har jobbat med under ett år nu. Snart är allt klart och vi kan se fram emot en ​digital redovisning​ den​ 13/3​ och en separat utställning av premierade bilder i

Kinnaborgssalen​ den ​10–11 april ​där vi kan sprida ut oss i både tid och rum. En inbjudan kommer snart med mer info om detta. Vi enades också om att​ enbart ha våra fotomöten utomhus​ den här våren på grund av Coronaläget. I övrigt får vi “umgås” och inspirera varandra på nätet via våra två Facebooksidor. I vår öppna Fb-grupp kommer vi att fortsätta med ett ​nytt tema per månad​, så håll utkik och skicka gärna in dina tolkningar av temat!

När det gäller ​fotostafetten ​är det sällan för sent att anmäla sitt intresse. Skriv bara en

rad till ​susanna@sbtext.com​ så registreras du i en e-postlista och får (när det blir din

tur) en bild att associera till. Du får fem dagar på dig att svara med ett foto som du tagit själv, och den intressanta bildkedjan (associationerna) laddas upp i vår interna Fb-grupp vid terminens slut.

Våra fotomöten som äger rum ​sista måndagen i månaden kl 18.30​, som vanligt​.​ Ta gärna med egen fika!