Årsmötet är framflyttat!

Inget, eller i alla fall mycket, blir inte som man tänkt och planerat i dessa Coronatider!

På grund av att smittskyddsåtgärderna har skärpts igen så kan vi inte ha årsmötet som planerat. Vi är ju fler än 20 stycken. Det var lite kallt att träffas i ett kallt garage som vi gjorde förra året och vi har därför tänkt att skjuta på mötet till 14 februari kl 18.30 och hoppas att riktlinjerna ändrats tills dess och vi kan vara inomhus. Om läget är oförändrat så får vi tänka nytt. Tänk om, tänk nytt!

Redovisningen av Markmästerskapet, som Hyssna har bjudit in till, är också framflyttat. Nytt datum är 20 februari klockan 15.00.

Kinna FK är ansvariga för Viskadalstävlingen i år så ut och fotografera. Sista inlämningsdag är 25 februari. Information och regler finns under fliken "Tävlingar" på hemsidan.

Det finns fortfarande tid att medverka i Riksfotoutställningen. Sista inlämningsdag för påsiktsbilderna är 25 januari. Information under flicken "Tävlingar".

Vi har också funderat kring att göra en utställning kring rälsbytet i höst. Läs i programbladet!

Vid styrelsemötet pratade vi om fotoklubbens inventarier. Eftersom vi inte har egen lokal så är dessa lite utspridda i olika hem/uthus/garage/vind. Vi har planerat att göra en typ inventarielista så om ni som har sådant som tillhör FK meddela oss i styrelsen.

Det var lite av det ena och det andra. Det är mycket tråkigt att vi inte har möjlighet att träffas fysiskt just nu men vi ser fram mot ljusare tider. Glöm inte att vi har en facebooksida där vi kan kommunicera med varandra, dela bilder, bjuda in till spontana fotoutflykter.

Till sist! Glöm inte att betala in medlemsavgiften! Se information under fliken "Kontakt". Snart, snart kommer vi att kunna vara mer aktiva tillsammans! Inte "stoppa huvudet i sanden" eller somna över tangentbordet!

Det håller vi tummarna för!